  • Data: 2003-10-21 22:46:10
    Temat: Re: OT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Oct 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ Ja tylko w takiej sprawie, ze jednak IMO i IMHO to jednak bardziej
    >+ czytelne skroty niz MSZ i MZ. Od pewnego czasu konsekwentnie stosujesz
    >+ polskie odpowiedniki, ale wydaje mi sie, ze tworzenie "nowej swieckiej
    >+ tradycji" jest tu niepotrzebne, a nawet mylace.

    No, jest problem. Nie ja jeden stosuję :) i to z tego się bierze.
    Mi tam bez różnicy, ale pewnie będzie mi różnie wychodziło ;)
    (znaczy: naprzemiennie).

    [...]
    >+ PS*. Czyzbys byl po lekturze ustawy o jezyku polskim? :)))

    ...dzisz waść, ostatnio i tu i na .prawo zaczęła one się
    tak często przewijać, że widać się wystraszyłem :)

    >+ *to z laciny, a jak na razie nikt nie proponuje zastapic przez np. PT.
    >+ ;)

    No tak, ale ta świecka tradycja powstała zdaje się "nieco"
    wcześniej niż przekaz elektroniczny :) i ma pozycję w języku
    gdzieś na poziomie "rower" (pochodzący w .pl od nazwy firmy
    która pierwsza wyeksportowała *pojazd* [na kółkach] na
    nasz szanowny Księżyc[2]), "weksel" czy inne takie :)
    IMO, AFAIK i cała reszta przyszła "przez indukcję" :)
    Nie, nie zaprzeczam że stosowanie jednolitego nazewnictwa
    na całym świecie ("radio" !) ma swoje zalety :)
    Cóż, spróbuję promować ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    [2] to tak żeby nie było NTG. No i ciekawe jak rozliczyli
    cło z tytułu wywożenia na Księżyc ;) !