eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiO tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje › Re: O tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje
  • Data: 2008-02-12 22:40:01
    Temat: Re: O tym jak Vattenfall za nadpłaconą złotówkę spokoju mi nie daje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2008, Tristan wrote:

    > Witam,
    >

    > 29. stycznia 2002 popełniłem zbrodnię... Zapłaciłem GZE 1,30zł za dużo za
    > prąd. Uczyniłem to z konta nieistniejącej już spółki cywilnej za licznik,
    > na którego umowę rozwiązano już dawno. Od tego czasu firma nie daje mi
    > spokoju.
    [...]
    > Co o tym sądzicie?

    Poślij im ksero dokumentów "zamknięcia spółki", listę wspólników
    wraz z numerami kont oraz cytat z artykułu 875 KC z naciskiem
    na par. 1 i par.3 :>
    Niech te 1,30 podzielą między wspólników i każdemu poślą jego
    część :>
    Albo poślij im uchwałę byłych wspólników, że każda z osób (występujących
    oddzielnie) uznaje przedawnienie wierzytelności :P

    Jest tu ktoś od PK i może powiedzieć, czy tam siakiegoś wynalazku
    typu "zysk nadzwyczajny z przedawnienia" nie da się zastosować?

    pzdr, Gotfryd