    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowe podatki
    Date: Mon, 31 May 2021 19:11:26 +0200
    <s...@p...org>
    <s8j29b$1ott$1@gioia.aioe.org> <s8ji8g$fte$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <7z8n4m7olj3o$.8hs4ephfyj78$.dlg@40tude.net>
    <s8l463$h6h$1@gioia.aioe.org>
    <16mg3jwo5qu2s$.y046at2c5crb.dlg@40tude.net>
    <s8qdj4$12oh$1@gioia.aioe.org>
    <1cbdz7u5hzbp0$.1ogf4d4s634qk.dlg@40tude.net>
    <s8qv9d$1iv1$1@gioia.aioe.org>
    <l7cyn740wowl$.1u8i2e0s8pand.dlg@40tude.net>
    <s8rg7f$1ujs$1@gioia.aioe.org>
    <zjhe4540ytd0$.3nwodfzws2tn$.dlg@40tude.net>

    W dniu 31.05.2021 o 11:57, J.F pisze:

    > Ale deklaracje CIT masz skladac co miesiac.
    > Co wpiszesz w styczniu, lutym, marcu ... a co w lipcu ?

    Co bym tam nie wpisał, to gdy NIC NIE SPRZEDAŁEM, to mam ZERO przychodu.

    > IMO - wartosc PW tworzy przychod przedsiebiorstwa.

    Dobrze się czujesz?

    Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.

    > Moze niefachowo pisze i nazwa sie to jakos inaczej - ale buduje zysk.

    No jeszcze lepiej... wydatki przy zerowym przychodzie budują zysk...
    Ręce opadają.

    Weź już przestań pisać "niefachowo", bo jeszcze ktoś uwierzy i założy
    firmę, bo przecież zakupy towarów i materiałów budują zyski...
    To po chuj sprzedawać te towary, po chuj utrzymywać działy handlowe i
    wydawać niepotrzebnie kasę na reklamę. Nic, tyko kupować, a zysk sam się
    wygeneruje z leżenia towaru na magazynie...
    Ja pierdolę...

    > https://ksiegowosc.infor.pl/rachunkowosc/ksiegi-rach
    unkowe/53483,Jak-ujac-i-wyceniac-w-ksiegach-material
    y.html

    > "Materiały, produkty gotowe, półprodukty i produkcja w toku należą do
    > zapasów, nazywanych również rzeczowymi aktywami obrotowymi. Stanowią
    > one pierwszą podgrupę aktywów obrotowych."

    I gdzie tu jest mowa o przychodzie? A tym bardziej o zysku?
    Pokaż palcem.

    > "Półprodukty są składnikami zapasów, które nie zostały jeszcze
    > całkowicie zakończone, ale przeszły już określone fazy produkcji,
    > mogą być magazynowane

    I gdzie tu jest mowa o przychodzie? A tym bardziej o zysku?
    Pokaż palcem.

    > i sprzedane."

    O! Nareszcie jest coś o przychodzie! I może ewentualnie o zysku.

> [...]

    > wytworzenia lub tylko materiałów bezpośrednich bądź nie wyceniać ich w
    > ogóle, jeżeli nie zniekształca to stanu aktywów oraz wyniku
    > finansowego jednostki.
    > Zasady te nie mogą być stosowane do produkcji o przewidywanym czasie
    > wykonania dłuższym niż trzy miesiące, przeznaczonej do sprzedaży lub
    > na rzecz środków trwałych w budowie."

    I gdzie tu jest mowa o przychodzie? A tym bardziej o zysku?
    Pokaż palcem.

    > Masz PZ, masz RW, masz PW, masz WZ - i masz teoretyczne stany i
    > wartosci magazynu, z programu magazynowego.

    TEORETYCZNE.
    To i "rozliczenie" magazynu też będziesz miał teoretyczne. A nie
    rozliczenie.

    Jak ktoś się pierdyknie i na WZ wpisze 1000 szt, a nie 100 szt - jak w
    rzeczywistości wyszło z wyszło z magazynu (albo odwrotnie, na WZ wpisze
    100, a z magazynu wyda 1000), to będziesz miał takie "teoretyczne
    rozliczenie", że hej.

    Ciekawe dlaczego nadal trzeba robić inwentaryzacje, skoro mamy takie
    hiper fajne programy, które "teoretycznie" rozliczają magazyn?

    Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr