  • Data: 2003-02-05 19:40:17
    Temat: Re: Nowe druki ZUS
    Od: "falcon" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b1r81c$m28$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "falcon" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    RSA

    > Nie prawda jest wyjasnienie ZUSw dzisiejszej "Gazecie Prawnej"
    > Pozdrowienia
    > Michał
    Dla niedowiarkow podaje link (opis nowosci platnika)
    http://www.zus.gov.pl/newpla.htm
    .....Nowelizacja Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych wprowadziła m.in.
    zmiany w zakresie informacyjnym formularzy ubezpieczeniowych. Począwszy od
    dnia 01.01.2003 r. nie należy przekazywać do ZUS dokumentów ZUS RNA i ZUS
    RGA oraz dokumentów wypełnionych w polach, z których zrezygnowano zgodnie z
    zapisami w ustawie. W miejsce usuniętych formularzy ZUS RNA i ZUS RGA
    Płatnicy powinni przesyłać odpowiednio dokumenty ZUS RCA lub ZUS RSA.......

    Pozdrawiam
    falcon
    Ps: Do konca roku dotyczylo to firm zatrudniajacych pow. 20 osob natomiast
    od 1 Stycznia wszystkich ...