  • Data: 2003-02-05 18:31:57
    Temat: Re: Nowe druki ZUS
    Od: "Pawel" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazlem w moim archiwum dane z portalu www.infor.pl

    Serwis Prawno-Pracowniczy Nr 5/03

    gdyż od 1 stycznia 2003 r. przestają obowiązywać raporty:

    ZUS RNA (a więc płatnicy rozliczający składki za ubezpieczonych na
    ubezpieczenia społeczne i na ubezpieczenie zdrowotne, będą korzystali z
    raportu ZUS RCA - odpowiednio wykazując lub nie, dane o wypłaconych
    ubezpieczonym świadczeniach rozliczanych w ciężar składek),

    ZUS RGA (płatnicy składek będą wykazywać na bieżąco okresy świadczeń i
    przerw w raporcie ZUS RSA, a dane wykazane za okresy wcześniejsze w raporcie
    ZUS RGA w bloku C, dotyczące pracy górniczej, nie będą podlegały
    korygowaniu).

    czy to wszysto nieprawda ??