  • Data: 2004-02-22 19:41:57
    Temat: Re: Nowa ustawa o VAT
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Może być stawka 0%, Ustawa wraca do Senatu, trzeba poczekać

    Wlasnie. Gdzie mozna znalezc owa Ustawe
    w wersji jaka poszla do Senatu?

    Albo moze ktos zacytuje co z:
    1. odliczeniem VAT od zakupu i leasingu samochodow
    osobowych i ciezarowych (kratka)
    2. to samo, ale od zakupu paliwa do w.w
    3. o co chodzi z tym Internetem? To bedzie 0% czy zw?
    4. i jak z tym VAT na komputery dla szkol?

    Szczegolnie, o co chodzi z tym pkt.3 ?
    Ktos chce by medialnie brzmialo ladnie a koszty ispow wzrosly?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-