  • 1. Data: 2004-02-20 23:42:45
    Temat: Nowa ustawa o VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Byłem w knajpie, wracam i widzę relwelacje...

    Moje pytanie: czy utrzymano obecne w projekcie 0% na turystykę wyjazdową
    poza UE?!
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-02-21 08:27:01
    Temat: Re: Nowa ustawa o VAT
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    .
    > Byłem w knajpie, wracam i widzę relwelacje...
    >
    > Moje pytanie: czy utrzymano obecne w projekcie 0% na turystykę wyjazdową
> [...]
    Może być stawka 0%, Ustawa wraca do Senatu, trzeba poczekać
    Janina

  • 3. Data: 2004-02-22 19:41:57
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Bartosz Wienzek <b...@2...pl> wrote:

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Może być stawka 0%, Ustawa wraca do Senatu, trzeba poczekać

    Wlasnie. Gdzie mozna znalezc owa Ustawe
    w wersji jaka poszla do Senatu?

    Albo moze ktos zacytuje co z:
    1. odliczeniem VAT od zakupu i leasingu samochodow
    osobowych i ciezarowych (kratka)
    2. to samo, ale od zakupu paliwa do w.w
    3. o co chodzi z tym Internetem? To bedzie 0% czy zw?
    4. i jak z tym VAT na komputery dla szkol?

    Szczegolnie, o co chodzi z tym pkt.3 ?
    Ktos chce by medialnie brzmialo ladnie a koszty ispow wzrosly?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 4. Data: 2004-02-23 20:20:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Feb 2004, Marcin Bohosiewicz wrote:
    [...]
    >+ Wlasnie. Gdzie mozna znalezc owa Ustawe
    >+ w wersji jaka poszla do Senatu?

    W dziale "prace Sejmu":
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&4&6
    8
    ..pewnie lada dzień pojawi się tekst.
    Na razie jest "Brak tekstu w postaci elektronicznej" :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)