    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Noty koryguj?ce
    Date: Mon, 27 Nov 2006 12:22:11 +0000 (UTC)

    <r...@o...pl> napisal(a):
    > Mam dwa problemy:
    >
    > 1) Jestem VATowcem. Mam kilka wystawionych not do faktur. Dosta?em b??dny
    > rachunek od nieVATowca.
    > Wystawiam wi?c not? koryguj?c? zgodnie z rozporz?dzeniem do KPiR, dane do
    > noty wpisuj? takie
    > jak na notach do faktur i powinno by? ok - z tym ?e numer daj?
    > kolejny(czyli je?li mia?em
    > noty do faktur 1,2,3,4,5 to nocie do rachunku da?em 6). Nast?pnie
    > wystawiam jeszcze kilka
    > not 'vatowskich' pocz?wszy od numeru 7.
    > Czy zrobi?em co? ?le(odno?nie wymieszania w jednym ci?gu numeracji not
> [...]

    Moim zdaniem niespecjalnie, aczkolwiek w PL wszystko może się zdarzyć
    :) Ale numeracja not to chyba naprawdę mało ważna sprawa, w trakcie
    kontroli na pewno znajdą ciekawsze grzechy :)

    > 2) Jestem osob? prywatn?. Kupi?em co? na faktur?, ?eby mie? potwierdzenie
    > ?e to moje.
    > Na fakturze znalaz?y si? literówki w nazwiksu i adresie. Chc? to
    > skorygowa?.
    > Czy mog? wystawi? not? koryguj?c?? Pewnie mog?, tylko z jakiego "paragrafu"
    > - bo noty "vatowskiej"(na bazie rozp. z 25/05/2005) chyba nie mog? skoro
    > nie jestem vatowcem?

    A czemu nie? Mowa jest o tym, że nabywca wystawia notę, a nie, że
    nabywca będący płatnikiem :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/