  • Data: 2016-10-29 15:56:16
    Temat: Re: No to liniowy idzie się pasać ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-29 15:22, Wojciech Bancer wrote:
    > Nie jest tak jak mówisz. Urząd Skarbowy danego kraju nie ma obowiązku/interesu
    > w tym by zabronić Ci płacić podatki wg tego co Ty uznasz za rezydencję
    > podatkową.
    >
    > Jednak polski urząd może chcieć dociekać gdzie ma siedzibę zarząd spółki
    > i przez to ustalić rezydencję podatkową spółki "w Polsce".
    >
    > Przykłady takiego podejścia masz np. tu:
    > http://www.brytania.co.uk/rezydencja-podatkowa-spolk
    i,105
    > W przypadku Rumunii nie udało mi się tego wygooglać,
    > ale jeśli masz informacje nt. przepisów w tym zakresie
    > to chętnie się dowiem. :)

    Akurat firma w GB to mnie mało interesuje z różnych powodów. Tak więc
    nie wnikałem we wszystkie niuanse.

    Nie widzę natomiast takich min w przypadku firmy w Rumunii. Ale i na
    razie specjalnie nie drążyłem tego tematu.

    Tak czy inaczej IMHO trzeba poczekać co z siebie wydadzą miszczowie
    businessu z Wiejskiej i wtedy będzie można w sposób racjonalny podjąć
    decyzję.

    P.