  • Data: 2006-09-13 07:23:41
    Temat: Re: Nip3 -odmowa zzgloszenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Sep 2006, witek wrote:

    > Ale jak idzie do US i się pani pyta do czego mu NIP i ten mówi, że do umowy
    > zlecenie to przepraszam, co biedna pani w US ma zrobić?
    > Kazać mu wyjść, wejść jeszcze raz i kazać mu powiedzieć, że ten nip to mu do
    > DG potrzebny?

    Udawać że nie zadała pytania, którego żaden przepis nie wymaga
    (a przynajmniej nie widzę żeby potencjalny podatnik był zobowiązany
    metodą "podatnik występując o NIP zobowiązany jest do podania
    po co mu ów NIP").
    Hm...

    > To nie Windows.

    :)

    > A raczej dokładnie jego zmartwienie.
    > Bo jak jeden złożył osobiście, to drugiego u pracodawcy już mu nie wolno
    > składać.

    Miałem na myśli fakt złożenia wniosku przez pracodawcę, nie przez
    pracownika. Przyznaję że nie sprawdzałem czy pracownik coś musi
    wypełnić/podpisać u pracodawcy.

    > Jeszcze mu za to US do d... nakopie.

    No jak dwa wnioski podpisze to tak.

    pzdr, Gotfryd