  • Data: 2006-01-18 21:34:10
    Temat: Re: Niezgłoszony ZUS od 2 lat...
    Od: "trojden" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "trojden" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyrejestruj całkowicie działalność i po tygodniu uruchom wszystko od nowa,
    > tym razem rejestrując się w ZUS.

    Właśnie poważnie się nad tą opcją zastanawiam. Minusem rozwiązania jest utrata
    wiarygodności u kontrahentów/kooperantów, utrata wiarygodności bankowej (nowe
    konto), leasingowej (a mam auto w leasingu...) itd, więc poszukam jeszcze
    innych rozwiązań - może jeszcze coś wam wpadnie do głowy

    > Tak swoją drogą ciekawe co byś zrobił, gdybyś dostał zapalenia wyrostka
    > robaczkowego nie mając ubezpieczenia zdrowotnego.

    Akurat tu większego problemu nie ma; żona lekarz, ojciec lekarz, większość
    znajomych też lekarze, więc zawsze ktoś życzliwy machnąłby skalpelem :) A tak
    serio to bardziej obawiam się skutków wypadku samochodowego bo sporo jeżdżę.