  • Data: 2004-10-27 12:58:52
    Temat: Re: Niezapłaciłem na czas podatku od PCC
    Od: RobertR <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertR wrote:

    > Witam!
    > Podatek od PCC wynosił 120zł - ponieważ nie miałem wtedy tyle wolnych
    > pieniędzy i ponieważ odsetki nie są duże więc przełożyłem sobie tę
    > spłatę o miesiąc.
    > Dziś płacąc podatek + odsetki = 121,80 zł dostałem mandat w wysokości
    > 100zł! :-((
    > Czy to nie za dużo? Zważywszy na to że sam poszedłem zapłacić, kwota nie
    > była duża, a opóźnienie to tylko miesiąc - poradzcie coś bo na zapłatę
    > mam 7 dni a znowu nie mam takiej kwoty i muszę to przełożyć.
    Znalazłem Kodeks Karno Skarbowy w którym nie znalazłem żadnego
    tararyfiaktora mandatów w zależności od opóźnienia w zapłacie podatku od
    PCC. Znalazłem za to że podlegam karze jeżeli naraziłem Skarb Państwa na
    uszczuplenie podatku - ale ja ten podatek zapłaciłem dobrowolnie z
    odsetkami za zwłokę! No i znalazłem paragrafy że US może odstąpić od
    wymierzenia kary jeśli przestępstwo nie ma dużej szkodliwości społecznej.
    Co moge teraz zrobić?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.