  • Data: 2005-05-04 14:00:23
    Temat: Re: Nieudokumentowane zakupy.
    Od: gogo <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał(a):

    > Nasuwa mi się taka myśl, że o ile sprzęt zza granicy będzie problemem
    > nie do przeskoczenia (pewnie sobie to odpuszczę by mieć święty spokój),

    Też jestem tego zdania

    > czy tak samo trudno jest z Allegro? Według ich regulaminu zakup/sprzedaż
    > jest wiążącą umową. Czy więc wydruk aukcji może być wrzucony do moich
    > papierów by US gdy tego zapragnie mógł sprawdzić w bazie aukcji Allegro że
    > faktycznie takie transakcje miały miejsce?

    To jest dobre pytanie do pisemnego wystąpienia do swojego urzędu
    skarbowego. Jak mam udokumentować zakup czekoś poprzez Allegro ?
    I zaproponować jakieś rozwiązanie np. wydruk + dowód wpłaty.

    > Jak rozliczają się ludzie którzy skupują zużyte kartridże do drukarek a
    > następnie sprzedają je po regeneracji? Wydaje mi się że sytuacja jest
    > podobna.

    Znam jeden punkt, który ewidencjonuje to jako wymiana opakowań ,
    podobnie jak butelki kaucjjonowane.
    Robi to tylko po to, aby było uzasadnienie na zakup samych tuszy.

    pozdrawiam