  • Data: 2006-08-21 22:25:15
    Temat: Re: Nieszczęsne kasy uderzają ponownie
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eccu2u$lnq$1@serwus.bnet.pl...

    > Krążą bowiem plotki jakoweś, że od 1 września sprzedaż wysyłkowa przestała
    > być zwolniona z kasi nawet przy nieprzekraczaniu limitów. Mi by pasowało
    > najlepiej łapać się pod jakiś limit obrotu rocznego (bodajże 40 tysięcy
    > dla
    > OF jest, prawda) i nie przejmować się czy wysyłkowo czy nie-wysyłkowo.

    Witam:)pytałam dziś w us(wiem,że nie jest to argument ,bo czasem róznę
    rzeczy gadają:(,ale IHMO jeżeli sprzedajesz asortyment wymieniony w
    wykluczeniu zwolnienia np.sprzęt radiowy,silniki spalinowe itp,to bez
    względu na sposób sprzedaży-wysyłkwo czy nie ,kasa być musi.
    pozdrawiam ania

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kto-musi-zainstalowa
    c-kase-fiskalna-od-1-wrzesnia-2006-r-1468885.html