  • Data: 2006-08-21 18:30:02
    Temat: Nieszczęsne kasy uderzają ponownie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wokoło kas plotek co niemiara... Czytam dziennik i czytam i czytam i nic nie
    rozumiem... Może mnie ktoś oświecić, czy:

    a) prowadząc personalnie sprzedaż usług i towaru nie(osobom fizycznym)
    b) prowadząc wysyłkowo sprzedaż towaru osobom fizycznym
    c) mają obrót w zakresie (b) na poziomie kilku tysięcy rocznie

    i działając w tym zakresie od 1 września 2005 muszę mieć Kasię Fiszkalną?

    Krążą bowiem plotki jakoweś, że od 1 września sprzedaż wysyłkowa przestała
    być zwolniona z kasi nawet przy nieprzekraczaniu limitów. Mi by pasowało
    najlepiej łapać się pod jakiś limit obrotu rocznego (bodajże 40 tysięcy dla
    OF jest, prawda) i nie przejmować się czy wysyłkowo czy nie-wysyłkowo.

    Kto może pomóc?

    --
    Jego Ponurość Tristan