    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niepodpisana faktura.
    Date: Tue, 5 Mar 2002 10:33:41 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@qb245.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a60pm5$ods$1@news.onet.pl...
    > Nie za bardzo rozumiem, gość mu najwyraźniej nie
    > chce zapłacić, wystawca wprowadził ja już do
    > swojej ewidencji ( a i pewnie odbiorca uslugi
    > zrobił to samo) i co tutaj da wystawienie FK skoro
    > ją tez odbiorca musi podpisać ?

    Ja zrozumiałem autora wątku, ze chce pogodzić się ze stratą kwoty netto
    (towaru czy robocizny), ale chce odzyskać VAT.
    Jeśli tak to wystawi korygującą. Podpis odbiorcy też nie jest niezbędny.
    Wyśle pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Powód korekty może wpisać prawdziwy
    Kupujący zapewne nie wpisał jej w koszty, bo gdyby to zrobił, to jest
    zwykłym idiotą.
    Sąd nierychliwy czy kontrola skarbowa wyjaśniłaby mu jego miejsce.