  • Data: 2004-06-10 16:37:41
    Temat: Re: Nie wystawiona faktura
    Od: "kanare_k" <m...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Ale o co ci chodzi. Czy teraz domagaja sie faktury ?

    No nie, milcza ;)

    > Nawet jezeli tak - to jesli nie skladali ci formalnego zamowienia jako
    > firma, nie zadali faktury w momencie odbioru faktury - to IMHO jest teraz
    > ich problem. od warunkiem ze ty faktycznie ta sprzedaz zaksiegowales. Bo
    > jak nie to moga cie szantazowac.

    Byla to zaplata za usluge internetowa, typu konto pocztowe, czyli byla
    wplata na konto, po czym usluga zostala aktywowana. Kwota z 22% VATem
    zostala ujeta w KSPiR, podatki sa wiec odprowadzone. Kasa jeszcze mnie nie
    dotyczy, bo nie osiagnalem jeszcze limitu do kasy. Martwi mnie tylko kwestia
    tego, ze chyba mam obowiazek wystawiania faktury dla kazdej firmy? Czy mzoe
    sie mysle...?

    --
    Pozdrawiam,
    kanare_k