eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA
    UPR!
    Date: Wed, 03 Oct 2007 14:26:23 +0200

    Dnia 03-10-2007 o 14:02:57 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > pytanie pomocnicze:
    > po wykonaniu kary smierci okazuje sie ze to nie ten dres a inny.
    > Czaisz juz sposob myslenia osob wyksztalconych ?

    http://www.policja.pl/portal.php?serwis=pol&dzial=5&
    id=939

    i tam mamy:

    http://www.policja.pl/portal/pol/17/332/Zabojstwo_ar
    t_148.html

    816 zabójstw w 2006 r.

    Nie dotarłem do statystyki wyroków, ale wg zwolenników kary śmierci
    kara ta byłaby przeznaczona tylko dla tych co zabili z premedytacją,
    + jeszcze jakis warunek + wina nie może budzić wątpliwości itd itp.
    Czyli z tych 816 na krzesło poszło by np. 8.

    A teraz dla kontrastu:

    Źródło: http://www.policja.pl/download.php?s=1&id=7140

    5243 zgineło na drogach w 2006r.
    + 59123 rannych

    Dalej:

    http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34144,93662.html

    Cyt: "Według szacunków WHO w Polsce żyje ok. 540 tys. osób zakażonych
    wirusem HCV."
    W innych źródłach można przeczytać nawet o 700-800tys.

    cała afera m.in z tego powodu:

    http://www.prometeusze.pl/dializy.php

    Z czego pewnie 500k kipnie, a kolejne 2mln się zarazi.

    Co to ma wspólnego ze sobą?
    To, że niektórzy widzą słonia w menażerii tam gdzie go nie ma,
    a tego prawdziwego słonia nie widzą.
    Wielokrotnie większą szansę masz na śmierć w wypadku samochodowymalbo z
    powodu zakażenia HCV,
    niż z powodu skazania na karę śmierci. No chyba że jesteś morderdcą, ale
    wtedy to pardon,
    cała dyskusja nie ma sensu.