  • Data: 2003-09-10 12:09:49
    Temat: Re: Neostrada w domu a koszty firmy
    Od: "agagoc" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309080950020.-359475@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > [...]
    My zrobiliśmy tak:
    osoba prowadząca działalność na swoje nazwisko wynajęła pomieszczenie 9 m2,
    zgłosiła to miejsce, jako miejsce prowadzenia działalności (w sumie ma 2
    takie
    miejsca - to + adres zameldowania) i w tym wynajmowanym na czas nieokreślony
    ma neostradę, którą wlicza w koszty.
    pozdrawiam,
    agagoc