  • Data: 2007-09-02 16:03:43
    Temat: Re: Nazwa firmy w DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andrzej wrote:

    > Chyba w Kaczogrodzie brzmi powazniej.
    > W krajach cywilizowanych to wła?nie własne imie i nazwisko jest tym
    > najpowazniejszym gwarantem w prowadzeniu biznesu.

    Ale tak uważa znaczna mniejszość. Ten, który chce ukryć
    dane osobowe też uważa, że jest inaczej.

    > Jak? formę prawn? sugeruje brak informacji o formie prawnej?

    Jeśli postawisz w nazwie Company/Corporation/Industry
    to wielu osobom będzie się wydawało, że ma do czynienia
    z całkiem sporą firmą (wtedy można się domyślać innej formy prawnej)

    > Otóż wła?nie w tym celu uczciwy przedsiębiorca zakłada spółkę z o.o.
    > a nie łamie prawo i zataja swoje nazwisko.

    Ale spółka kosztuje, a tu chodzi pewnie o 500zł miesięcznie