  • Data: 2007-07-25 11:47:27
    Temat: Re: Należności - problem
    Od: "Michal Z." <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak.
    Rozwiązałem z nimi umowę telefonicznie bo miałem ich już dosyć, a oni mi
    jakieś koszty śmieszne naliczyli, za telefoniczne rozwiązanie umowy, lub
    jakoś tak. Już nie pamiętam dokładnie.
    Wziąłem się i obraziłem na nich. Przysyłali mi wezwania do zapłaty, ale
    ponieważ nie były to przesyłki polecone to je ignorowałem.

    W tym świetle jak to wygląda?

    Pozdrawiam
    Michal.