  • Data: 2006-12-03 13:59:01
    Temat: Re: Najwazniejsze zmiany od 2007 r
    Od: "latet" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. W art. 22 ust.6a dla podatników prowadzących kpir podano definicję
    > "dnia poniesienia kosztu". wg niej za dzień poniesienia kosztu uważa się
    > dzień WYSTAWIENIA faktury. Mocno śmieszne.

    Teraz sobie rozliczam fakture (KPiR i VAT) za tel. kom.
    z datą dania tego, kiedy faktycznie wykonuję przelew
    (zwykle jest to dzień wskazany na fakturze jako
    termin płatnosci).

    Czy ta zmiana oznacza, ze jesli operator wystawi mi
    fakturę 31 stycznia, wysle 2 lutego, a dotrze ona
    do mnie 6 lutego, a zaplace 15 lutego, to i tak
    musze to uwzględnić w kosztach stycznia?
    To mi bardzo nie na reke, bo lubie wypelnic PIT-5
    i VAT-7 zaraz na początku nowego miesiaca, aby
    miec to z glowy i nie stac potem w kolejkach w US.

    Dobrze zrozumialem?

    latet