  • Data: 2007-10-05 22:08:32
    Temat: Re: [NTG] Jak szybko się ludzie starzeją w myśl prawa?
    Od: Siarra <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaloze sie, ze Siarra tego wlasnie oczekuje.
    > Inaczej bedzie za lat dziesiat, gdy np. zobaczy napis, ze "Osoby powyzej 70
    > roku zycia podrozuja za darmo"" - wtedy juz w dniu 70. urodzin bedzie chcial
    > jechac gratis.
    > To pewnie taki typ czlowieka, jak ulga inaczej iterpretuje, jak restrykcja
    > to inaczej.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Zastanawiam się czemu tak bardzo mnie nie lubisz i skąd wiesz jakim jestem
    typem człowieka?

    Dlaczedo zakładasz, że domagam się ulgi dla dziecka? Pewnie nawet nie
    pójdziemy ponownie na basen zanim mały skończy w listopadzie 4 lata.
    Sprawa wzbudziła moje zainteresowanie ponieważ za każdym razem w ostatnich
    miesiącach na pytanie pani na basenie odpowiadałem że mały ma 3 lata i w
    kilka przypadkach opłata została naliczona, a kilka razy wpuścili go za
    darmo.
    Wbij sobie do głowy, że bywają ludzie, którzy od zaoszczędzenia kilku
    złotych bardziej cenią sobe brak konfliktów. Ty na mojm miejscu, mając tak
    drobnego dzieciakia jak mój zapewniałbyś kasjerkę że maluch ma 2 lata.
    Ja wolę zadać pytanie na gupie. Dlaczego? Bo nie znam odpowiedzi! Przecież
    ja nie narzekałem na obsługę, tylko chciałem dowiedzieć się jak to jest z
    tym liczeniem lat.

    Swoją drogą twój post nic nie wniósł do dyskusji, więc najlepiej umilcz się
    ;)

    pozdrawiam
    siarra