  • Data: 2004-01-03 10:21:56
    Temat: Re: NOWY PLATNIK
    Od: "GrP" <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanko:
    Czy ktoś się orientuje kto musi zainstalować nowego płatnika? Na stronach
    zusu jest taka informacja ale raczej tam mowa o jakichś bazach sql (a ja
    jestem płatnikiem nie informatykiem) itp.... nie wiem czy od wersji nr 5
    zmieniły się druki czy jakieś inne pola w DRA?
    Opłacam tylko składkę zdrowotną prowadząc dodatkowo działalność i pracując
    na etacie?
    Czy koniecznie muszę instalować i ściągać te 22MB (bo starego płatnika w
    wersji 5 mam czyli nie trzeba instalować całych około 80MB).

    No i inne pytanie - czy nie ma i czy w przyszłości nie będzie płatnika na
    linux? przecież narzucanie przez zus płatnikowi składek systemu operacyjnego
    jest co najmniej niezgodne z prawem o ile nie zakrawa na serial w postaci
    komisji śledczej.