  • Data: 2002-12-19 15:49:06
    Temat: Re: NIP na fakturze VAT dla osoby prywatnej
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atsijv$pge$1@news.tpi.pl...

    > Oczywiscie mozna tez dyskutowac co jeszcze jest tym samym rodzajem,
    > a co nie jest. Mam nadzieje, ze:
    > 1. "Usluga informatyczna - aktualizacja strony www"
    > 2. "Usługa informatyczna - konfiguracja systemu operacyjnego"
    > mogą byc uznane jako "ten sam rodzaj usług".

    Wygląda logicznie

    > Jesli nie, to chyba nawet fryzjer inaczej musialby traktowac strzyzenie,
    > a inaczej golenie brody :-).

    A sprawdzałeś czy tak nie robi ? ;))))

    > Kłopot mam tylko w tym, ze w tej sytuacji nie bardzo moge wystawic
    > mojemu realnemu uslugobiorcy faktury za realnie wykonane uslugi
    > dziennikarskie.
    > Dosc slisko byloby je swiaczyc dla ludnosci cywilnej.

    A fakt że starsza pani bedzie u ciebie chciala zamówić artykuł o swoim mężu
    który walczył tu i tam (a co z tym tekstem zrobi to juz jej sprawa)
    hobbysta o swoich ulubieńcach (pieskach, kotkach) albo rodzic zamawiający
    artykuł do gazetki szkolnej prowadzonej przez córkę .... nasz klient nasz
    pan ;)))

    > Mam nadzieje, ze nikt
    > nie czepi sie tego, ze w gazecie pojawiaja sie artykuly podpisane moim
    > nazwiskiem,

    A po pseudonimem literackim pisac nie możesz, chyba wielu tak robi ?

    > a fakturuje tylko za robienie www (co tez faktycznie robię).

    A nie można połączyc jednego i drugiego, przecież te strony www tez trzeba
    wypełnic treścią ?

    > Ech...... Święta ida, moze czas sie nieco wyluzowac? ;-)

    Nie tak szybko ;-))

    Sark