  • Data: 2002-12-19 15:53:29
    Temat: Re: NIP na fakturze VAT dla osoby prywatnej
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    [ciach]

    >Oczywiscie mozna tez dyskutowac co jeszcze jest tym samym rodzajem,
    >a co nie jest. Mam nadzieje, ze:
    >1. "Usluga informatyczna - aktualizacja strony www"
    >2. "Usluga informatyczna - konfiguracja systemu operacyjnego"
    >mogą byc uznane jako "ten sam rodzaj uslug".
    [ciach]

    Tez sie zastanawiam, czy jesli mam wpis do ewidencji, jako uslugi informatyczne i
    sprzedam jednej osobie prywatnej konto e-mail, za ktore bede pobieral np. co miesiac
    10 PLN w ramach abonamentu, to czy to wystarczy aby sie zalapac pod dzialalnosc
    gospodarczy, czy nie :))

    Szkoda slow...

    Pozdrawiam cieplutko.

    --