    From: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Możliwości" US'u & sprawdzanie...
    Date: Thu, 21 Dec 2006 14:05:11 +0100

    Dziekuje za odpowiedzi.

    >Przeczytaj "Kodeks karno skarbowy". Stawki są definiowane jako zakres
    >liczby stawek dziennych. Stawka dzienna jest natomiast szacowana pod
    >kątem dochodów, możliwości zarobkowych podatnika i tak dalej. Jednym
    >słowem stawka dzienna rencisty na wózku będzie mniejsza, niż jeżdżącego
    >mercedesem S600 biznesmena. A przynajmniej powinna być :)

    Oki a gdybysmy wzieli przyklad o ktorym pisalem? Kowalski zarabia rocznie
    25.000pln na reke. Do tego 10.000 na lewo, czyli oszukuje panstwo na ok
    2000pln.
    Jaka moze dostac kare? Tak orientacyjnie? Gdy miesiecznie zarabia ok 3.000
    to dziennie 100zl, i pewnie taka satwke dzienna dostanie? A jak to jest
    pozniejz kara? Ile sie placi tycvh stawek dziennych wszyscy tyle samo?
    Okreslona ilosc np 100 czy jak?

    > Co to znaczy "konto na lewo"?

    Chodziło mi o konto które Jasio sobie założy po to aby móc na tym koncie
    "zapominać" o rozliczaniu sie z US i aby tego konta wogóle nie brać pod
    uwagę.
    --

    z poważaniem
    Łukasz