  • Data: 2008-03-18 16:16:45
    Temat: Re: Może ktoś mnie pocieszy
    Od: "DamianWP" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koloru się nie boje tylko według Pitu 36 mam 1900 zwrotu podatku a wg pit37
    mam 2201 zwrotu. Co do tego tekstu "Pamiętaj" to znalazłem go w jakims
    biuletynie ministerstwa finasów. Ja z niego wnioskuję że jeśli osiągnąłem
    dochód 205 funtów czyli powiedzmy na tamte czasu 1200zł a podróż kosztowała
    mnie 1100 zł + 7*32funtów diet to daje mi w sumie strate z wyjazdu i nie
    muszę tego w ogóle uwzględniać w zeznaniach podatkowych