  • Data: 2005-05-04 11:08:58
    Temat: Re: Mogę w DG mieć kilka telefonów?
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadze jednoosobową DG, wykupiłem 3 numery kom. które udostępniłem
    > kolegom, no i tak się sklada ze nadzwonili mi w ciągu miesiąca koło 2000zł
    > netto (jeden był za granicą - duze koszty roamingu)
    > Czy mogę te koszty bez stresu zaliczyć ?
    A umiesz to wszystko powiązać z przychodami?Potrafisz uzasadnić
    konieczność "mania" trzech komórek lub nr? Jeśli tak to bezstresowo zaliczaj.
    > Moze US sprawdza dlaczego mam 3 numery, bilingi itp?
    > dzieki za jakies info
    US może sprawdzić bilingi i sprawdzić kto z kim i kiedy.Najzabawniej jest jak
    znajdą połaczenia pomiędzy tymi trzema numerami albo znajdą trzy połaczenia z
    trzech numerów w tym samym czasie(będąc jednocześnie w posiadaniu
    informacji ,że jedynym użytkownikiem jesteś Ty).Trochę kłopotliwe jest
    wyjąnienie przyczyn dzwonienia do samego siebie tak samo jak zaprezentowanie
    praktyczne prowadzenia konwersacji trzema komórkami w jednym czasie.
    Sytuacja podobna do tej w której rodzina i znajomi przynosili gościowi faktury
    za paliwo a pacjent walił je w koszty bez umiaru.Wpadł jak znależli trzy
    faktury na tankowanie "do pełna" z jednego dnia wystawione w odstępie
    półgodzinnym w trzech dośc oddalonych miastach. Po tym fakcie rozliczono
    paliwo z całego roku i wyszło na to,że facet z wozu nie wychodził nawet w
    święta.W zasadzie OK - ale to był dentysta.
    Pzdr-Kriss