  • Data: 2005-05-04 10:59:52
    Temat: Re: Mogę w DG mieć kilka telefonów?
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tom" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:xbdqm7k1gvtp$.1u0s3srwmib8y$.dlg@40tude.net...

    w DG możesz mieć tysiące telefonów i rozdać je tysiącom znajomych -gdy
    US zapyta o podstawę zaliczenia rachunków w KUP jest na to
    odpowiedź -rozmowy podnoszą u mnie motywację uzyskiwania przychodu
    zwłaszcza na pytanie -"czy dzisiaj nie splajtowałeś z powodu zbyt
    wysokich podatków ?"

    trzeba rozpatrzyć czy nie należałoby poszukać innych źródeł -np.
    sznurowadła .....przecież za przychodami czołgać się to
    niepraktyczne -a sznurowadeł trzeba mieć parę no i się szybciej
    przecierają jak człowiek za kasą biega .

    a tu lato .......i ta niemożność zamortyzowania włosów pomimo
    rozlicznych dowodów że łysi są bardziej wiarygodni co przecież jest w
    biznesie nie bez znaczenia .

    --
    OPIX