    From: e...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Modem i internet w kosztach bez komputera w ŚT
    Date: 21 Apr 2007 07:49:31 -0700

    On 21 Kwi, 15:41, "PiotrB." <p...@n...pl> wrote:

    > a musi być? komputer o wartości <3500zł nie musi.
    > internet nie ma wielkich wymagań sprzętowych więc
    > nawet używany komputer za <1500zł się nadaje, a takiego
    > nie musisz wpisywać do żadnej ewidencji.
    >
    > Piotr

    Dzięki za odpowiedź.

    Co do wartości samego komputera to rzeczywiście nie był tyle wart. No
    ok, rozumiem co miałeś na myśli. Tylko moja wątpliwość polega na tym,
    jak US potraktuje owy AP i antenę (sama antena bardziej stanowi część
    peryferyjną AP niż komputera), które de facto mogą pracować bez
    komputera, ponieważ AP posiada swoje wlasne oprogramowanie i łączy się
    z wieloma komputerami, więc na pewno nie jest urządzeniem peryferyjnym
    (jak np. drukarka). Od faktur za AP i antenę odliczyłem VAT tak jak
    przy normalnych materiałach czy wyposażeniu, a resztę wrzuciłem w
    koszty. Dopiero mnie coś niedawno ocknęło jak czytałem artykuły o
    zakupie części komputerowych, że wg tych artykułów nie miałem prawa
    ani do odliczenia vatu ani do wrzucenia w koszty AP, anteny i
    internetu.

    McWilk