  • Data: 2005-04-05 14:59:59
    Temat: Re: Mniejszy ZUS - czy tak można ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d2u6st$eja$1@news.onet.pl...

    > A skąd to stwierdzenie?

    Stąd, że aby przy prowadzeniu działalności być zwolnionym z opłaty
    składek na ZUS (nie dot. to składki zdrowotnej), to trzeba mieć w miejscu
    zatrudnienia odprowadzane składki, od kwoty będącej co najmniej płacą
    minimalną.
    Gdyby było inaczej, to mnielibyśmy wysyp nowych firm i wysyp
    zatrudnionych na 1/20 etatu z płacą oscylującą w okolicy 50 zł.