  • Data: 2004-01-19 13:05:08
    Temat: Re: Mniejszy ZUS
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Soja wrote:
    > Merytorycznie da się to wytłumaczyć:
    > A ma firmę z branży telekomunikacyjnej
    > B z branży informatycznej.
    > Jeden bez drugiego nie może żyć :)
    >
    > Ale czy nie ma kruczków prawnych, bo wiem iż:
    > a) nie można samemu się zatrudniać - a kiedyś było to możliwe
    > b) nie można zatrudnić współmałżonka (jego pensji nie można zaliczyć
    > do kosztów)

    Jesli to dotyczy malzenstwa to silnie sugerowalbym wlaczenie w ten uklad
    jakiegos trzeciego zewnetrznego podmiotu! Bo nawet jesli stan prawny i
    jego aktualna interpretacja na to pozwala, to realizacja takiego czegos
    najprawdopodobniej bardzo znacznie zwiekszy prawdopodobienstwo nekania
    przeroznymi kontrolami obu podmiotow. :)

    A o aktualnym stanie prawnym nie moge sie wiazaco wypowiedziec. Bo ja
    uzywam mechanizmu zawieszania dzialalnosci do zmniejszania sobie
    zusowego haraczu.

    pozdrawiam, marekz