    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Miller popiera podatek liniowy!
    Date: Mon, 9 Jun 2003 17:00:26 +0200

    > Z pamięci (wypowiedź dziś słyszana w radiu): "po pierwsze
    > nie mogą spaść dochody budżetu".

    A po któreśtam zmniejszenie rezerw NBP, czyli mówiąc po
    ludzku dodrukowanie pieniążków (jakby nie patrzeć "lewica"
    ma na tym polu spore doświadczenia).
    Zaiste nie wiem jakim cudem tacy ludzie dostają się do władzy
    - może kandydat na ministra powinien przynajmniej obowiązkowo
    przechodzić jakies testy psychologczno-psychiatryczne?
    Jeśli mogą zawodowi kierowcy, to chyba tym bardziej powinni
    kandydaci na tak odpowiedzialne stanowiska w państwie.

    > Znaczy: wzrosnąć mogą.

    I zapewne tak będzie :-(

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix