  • Data: 2002-11-09 22:47:35
    Temat: Re: Miejsce prowadzenia DG
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Nov 2002, Sl@o wrote:
    [...]
    >+ > >+ Ciekawi mnie, co jest jego miejscem prowadzenia dzialalnosci
    [...]
    >+ > i *nie ma zakazu* żeby mieć ich (MPDG) kilka ?
    >+
    >+ A jak z kosztami

    Przyznam że nie rozumiem pytania...

    >+ > >+ No bo teoretycznie, to Ochota, ale czesc kosztow wykazuje z Mokotowa.
    >+ >
    >+ > A szkodzi mu mieć dwa punkty prowadzenia DG ?
    >+
    >+ Bo prawdopodobnie trzeba prowadzic dwie KPiR,

    To dobrze że prawdopodobnie ;)
    IMHO to *o ile* w obu miejscach prowadzi się sprzedaż to może
    się zdarzyć że ze względów różnych dobrze jest mieć dwie
    ewidencje sprzedaży.
    Ale nie sądzę żeby w miejscu w którym stoi "server only"
    był problem ze sprzedażą :)

    >+ a co z miejscem rozliczania VAT

    Hm... może ktoś skomentuje, bo z głowy nie wiem.

    Pozdrowienia, Gotfryd