  • Data: 2004-02-25 21:21:25
    Temat: Re: Mały podatnik - VAT-7 i PIT-5 czy tylko VAT-7?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Feb 2004, GrP wrote:
    [...]
    >+ czy "mały podatnik" może kwartalnie się rozliczać tylko z VAT-7 czy także z
    >+ PIT-5? Szukałem w necie informacji ale znalazłem tylko opis "małego
    >+ podatnika" odnośnie VAT-7. Czyżby wprowadzenie MP nie uwalniało takiego MP
    >+ od biegania co miesiąc do US z PIT-5?

    Dobrze kombinujesz, to dwa oddzielne podatki.
    Ale jeśli czas jakiś już DG prowadzisz to dla celów PD masz dostepną
    "ryczałtową zaliczkę" opartą o wartość podatku zapłaconą *w zeszłym
    roku* (czyli *za* rok przedostatni) - ostatnio było wałkowane :)
    Tyle że już o 5 dni za późno na wybór...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)