  • Data: 2010-04-20 21:33:03
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 39
    Od: AM <brak@poprawnego_adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Kto wie jak zmusić małą księgowość Rzeczpospolitej
    > do wpisywania danych - z dokumentów wprowadzanych i księgowanych -
    > w pola 39 i 40 w vat7k?
    > "w tym nabycie od podatników podatku od wartości
    > dodanej usług, do których stosuje się art.28b ustawy"

    Dostałem dziś odpowiedź od Pana Andrzeja Ciupińskiego jednego z
    autorów programu (firmy JasLAN - jaslan.pl) na pytanie o VAT 7 i
    pozycje 39-40 (art 28b)

    "
    W programie jest tylko księgowanie do poz. 37 i 38
    Poz 39 i 40 należy wypełnić samemu
    "

    Program umożliwia edycje komórki (pola) po jej kliknięciu.

    Pozdrawiam.