    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mała działalność - jak najkorzystniej?
    Date: Sun, 6 Feb 2011 00:03:10 +0100

    Dnia 2011-02-05, o godz. 20:46:54
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-02-05, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jedna z definicji (ustawa o dg):
    >
    > "zarobkowa działalność wytwórcza, budowlana, handlowa, usługowa oraz
    > poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin ze złóż, a także
    > działalność zawodowa, wykonywana w sposób zorganizowany i ciągły."
    >
    > Druga z definicji (ustawa o pit):
    >
    > "działalność zarobkową (wytwórczą, budowlaną, handlową, usługową;
    > lub: polegającą na poszukiwaniu, rozpoznawaniu i wydobywaniu kopalin
    > ze złóż; lub: polegającą na wykorzystywaniu rzeczy oraz wartości
> [...]

    Jeszcze potencjalnie trzeba doliczyć koszty i papiery związane z GIODO,
    ew. odpadów/środowiskowych nie liczę chyba że będzie nabywał sprzęt
    (najlepiej w kraju, bo inaczej jest potencjał do szopki z GIOŚ) i hgw
    co jeszcze, zakładając że to ma być coś hostingopodobnego gdzie mogą
    znaleźć się jakieś dane podlegające pod to czy owo.

    Tomek