  • Data: 2002-09-30 08:12:16
    Temat: Re: MP- kasowa a kwartalna - róznica
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak w tekście-2 czyli nie wybiore metody kasowej a tylko chęć rozliczania
    się
    > z US kwartalnie (czyli jak rozumiem też mam prawo składania deklaracji i
    > dokonywania ewentualnych wpłat do 25 dnia miesiąca następującego po danym
    > kwartale) to czym się owe metody różnią skoro i tu i tu mam te 90 dni luzu
    > niepłacenia vatu ?(zaznaczam że nie interesuje mnie występowanie o szybszy
    > zwrot vatu, zawsze czekam pokornie :-) aż mi sie to zrównoważy wat-7).
    > Mam za mało czasu na analizę wiec może to trochę naiwne pytanie.
    Witam
    Wydaje mi sie, ze jakbys np dzisiaj /ostatni dzien kwartalu/ wystawil dosc
    duza fakture to bez metody kasowej, do 25 pozdziernika musisz dokonac wplat.
    Przy metodzie kasowej dopiero jak Ci zaplaca, ale nie mozesz odliczyc Vatu z
    niezaplaconych przez siebie faktur. Tez nie wiem o co chodzi. Moze ktos to
    wszysko lopatologicznie wyjasni?
    Pozdrawiam
    MarekF