  • Data: 2010-01-14 22:43:48
    Temat: Re: MKR prośba o pomoc z rozpoczęciem
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Dla zupełnych laików to ja polecam StreamSoft Ala. Ja zaczynałem od tego
    > programu w wersji Light ze ś.p. Entera i to był dla mnie wzorzec
    > przyjazności interfejsu oraz prowadzenia za rączkę wszędzie.
    >
    > Teraz używam MKRP, bo Enter umarł i już nie ma corocznych darmowych
    > Al... Wiem, wiem, mogę sobie kupić wersję płatną, ale po 10 latach
    > nauczyłem się już rozumieć takie programy i jakoś pokonuję MKRP, więc
    > zasknerzyłem na Ala+Ewa, zwłaszcza że zamarzył mi się magazyn, a Ewa w
    > wersji podstawowej nie ma magazyna, więc koszty rosły. A MKRP była za
    > coś koło 5zł, to wziąłem :D

> [...]
    Chłopaki ja wiem, że to trochę jak strzelanie z armaty do wróbli ale
    klepanie wszystkiego w pisemnej kpir to takie... XX wieczne ;)
    Poza tym jak widzicie ilość rzeczy które używałbym jest ograniczona,
    jednocześnie byłby to znakomity wstęp żeby w przyszłości ew. użytkować
    program w szerszym zakresie.
    A w excelu mam tylko podsumowania, bez formy kpir więc i tak potrzebuję
    jakoś to zrobić.
    To co jest ktoś chętny żeby poświęcić z 15 min, na szybki start MKR? :)
    Help w programie jest stworzony dla tych którzy używają magazynu i
    sprzedają towary, o usługach jest szczątkowo i to w zakresie mnie nie
    dotyczącym stąd nie chcę czegoś sp*** na początku i brnąć bez sensu
    dalej. Po co wyważać otwarte drzwi skoro ktoś już przelał krew w tej
    materii :)
    Pozdro