  • Data: 2005-09-28 07:35:38
    Temat: Re: Likwidaca dzialalnosci a samochod - jak postapic ?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin wrote:

    > Samochod kupilem za 16000 brutto czy moge go np sprzedac ojcu za 1000 zł i
    > jakos to uzasadic.

    jak sie chcesz pozbyc samochodu, i "sprezentowac" go ojcu, to nie wiem
    czy lepiej nie wyjdziesz na "darowiznie" - z tego co pamietam (ktos mi
    mowil) lepiej sie wychodzi finansowo. Jest jakas kwota darowizny
    zwolniona od podatku (ok. 9000 tys??? w okresie ostatnich 5 lat) i placi
    sie podatek od tego co powyzej

    A jak nie to, to moze umowe uzyczenia warto wziac pod uwage?

    Dorwij jakas ksiegowa/ksiegowego i dopytaj sie o najtanszy,
    najkorzystniejszy wariant.

    Pozdr

    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    Science-fiction DVD: Pitch Black, Wladcy Ognia, Arjuna - Córka Ziemi
    Rewelacyjne ceny na Allegro ............ http://miniurl.pl/dobracena