  • Data: 2009-02-10 17:27:43
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-10, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > To już rozumiem. Przez te 10 lat będziesz prowadził firmę,
    > płacąc 500zł ZUSu, czyli wpłacisz 60k zł.
    > Następnie przez 20 albo 30 lat będziesz pobierał np 1000zł,
    > czyli co najmniej 200k zł. Tak kombinujesz?

    Nie. Po pierwsze - mam prawo do nie płacenia na emerytury w ogóle
    (i renty) - nie korzystam jeszcze ale mam.

    Po drugie - jakbym chciał mieć kwotę o jakiej mówisz, to bym
    po prostu poszedł na rentę (ten sam poziom życia).

    Ale kombinuj dalej :-)

    > No to się nie dziwię że chcesz żeby ZUS istniał forever.

    Nie chcę. Tylko nie uważam że "zlikwidować i niech się dzieje co chce"
    to dobre rozwiązanie. Musi być coś w zamian - sam do tego doszedłeś
    (choćby podatek dla tych co już coś wpłacili).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl