  • Data: 2009-02-10 16:31:47
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2009-02-10, Bad Behaviour <b...@b...co.nz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. To definicja Kodeksu Pracy. Jeden z podstawowych obowiązków
    > pracodawcy. A czemu pytasz?

    Bo moim zdaniem są też etaty, gdzie pracownik ma dużą swobodę działania
    i sam ustala sobie pracę. Na przykład takie agencje kreatywne, albo
    Google (20% czasu przeznaczają na to, co ich interesuje).

    > Jak się ma za co, to pewnie nie problem. Jak nie masz, to tkwisz
    > w bagnie.

    Jak się nie ma za to się idzie do McDonaldsa na zmywak i powoli buduje
    się ten swój mały kapitalizkm. Sam tyrałem tam jeszcze w liceum. Uważam,
    że dobrze na tym wyszedłem.