  • Data: 2003-06-12 22:40:04
    Temat: Re: Kwota zwolniona
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003, X-Ray wrote:
    [...]
    >+ > (cytuję Lateta) 2790 zł. ;)
    >+
    >+ Dzieki. :-) Ja niestety po wakacyjnych praktykach przekrocze...

    Dlaczego "niestety" ??

    >+ Bo pewnie chodzi o 2790 brutto (mam UoD)?

    Owszem. I dla takich małych kwot (łącznych) jest zwrot podatku !!
    Powyżej "kwoty wolnej" oczywiście częściowy, ale to bez znaczenia
    dla samego faktu.
    Zarobisz jednorazowo 200 zł to musisz składać zeznanie roczne
    i już (nie pamiętam progu "ryczałtowego" a nie chce mi się
    szukać :), ale to poniżej 200 zł "za raz".)

    pozdrowienia, Gotfryd