  • Data: 2003-06-16 10:18:51
    Temat: Re: Kwota zwolniona
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Maddy" <m...@e...com.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, June 16, 2003 8:39 AM
    Subject: Re: Kwota zwolniona

    0,19*2790, czyli w rzeczywistosci placisz 19 % od nadwyżki ponad tę kwotę.

    > Nie prawda. Formalnie liczy się (19% * dochód) - 530,08.
    >
    > Skąd Ci sie kochanienki wziął pomysł obliczania 19% z jakiejś z sufitu
    > wzietej kwoty 2790, co daje 530,10 skoro ustawa podaje kwotę 530,08?
    >
    > 2790 To ty sobie możesz miec w panięci żeby podatek *oszacować*, żeby go
    > obliczyc musisz postepowac zgodnie z ustawą.

    Ja dobrze wiem o czym mowi ustawa. Chcialem tylko uswiadomic pytajacemu jak to jest z
    przekroczeniem kwoty wolnej, ze w rzeczywistosci nie jest tak, ze po przekroczeniu
    tej magicznej kwoty, powstaje horrendalny podatek do zaplacenia.