  • Data: 2016-11-24 13:07:31
    Temat: Re: Kwota wolna od podatku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-11-24 11:00, Pete pisze:
> [...]

    Czeka wniosek PSL.
    29.11 bedzie pierwsze czytanie.

    >A ja się zastanawiam, czy uchwalanie z premedytacją ustaw niezgodnych
    >z konstytucją nie jest łamaniem prawa i nie powinno być karane?

    Zalezy jak sie skupic na wyroku TK.
    Jesli tylko "braku mechanizmu", to na oko mozna zostawic stara kwote i
    dolozyc mechanizm.
    Jesli na "minimum egzystencji", to stara kwota jest niedobra.

    Wot, bubel prawny - TK powinien zagrozic uniewaznieniem calej ustawy,
    to by rzad szybko poprawil :-)

    J.