  • Data: 2005-03-30 13:39:33
    Temat: Re: Kupno mieszkania, remont i Psprzedaz
    Od: "MARKUS" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "du hast mich gefragt" odpowiedzial za mnie

    Nie zrozumiałes mnie. Jest to całkowice legalne. Ci z allegro nie
    deklarowali dochodu. Sorry.
    Osobiste inwestycje w nieruchomości NIE są żadną działalnością gospodarczą.
    Przyjmując twoją logikę możnaby odradzić zbyt częste kupowanie/sprzedawanie
    akcji na giełdzie "bo podciągną to pod DG". Także wynajem - możesz
    wynajmować i 20 mieszkań i wcale nikt nie będzie twierdził że to DG.