  • Data: 2003-04-03 09:52:31
    Temat: Re: Kupno mieszkania a Pit
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b6gu0d$hlq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > przeciez dokumenty.... no nic poczekamy zobaczymy.
    > Ja przestepca? no wiesz:-)) czlowiek haruje cale zycie aby na starosc(30
    > lat) sobie chate kupic:-)
    > pozdrowka
    > Beata
    ----------------------------
    No wiesz 30lat to starość i już mieszkanie czy to nie za szybko ? Ale
    poważnie ty od tego zarobku w roku coś odliczasz w związku z tym mieszkaniem
    chyba nie bo nie masz od czego .To że na kredyt to troche rozwiązuje
    ewentylane problemy z US ale nie do końca jeśli zarobki dalej masz takie
    mierne to raczej chyba nie masz z czego żyć a juz napewno spłacać raty.Może
    wcześniej lepiej zarabiałaś więc już miałaś jakieś zasoby gotówki.Nie wiem
    czy skarbowy ma informacje o zakupie przez ciebie tego mieszkania jak była
    umowa to pewnie tak w takim razie możesz liczyć że skrabowy się do ciebie
    odezwie..To 1200 to jest roczne a nie miesięczne ?
    Wiola