  • Data: 2006-04-05 13:02:30
    Temat: Re: Kto znajdzie podstawę prawną ??
    Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał

    > to chyba matoł opracowywał te pieprzone druki zusowskie ... bo osioł nie
    > osioł ma więcej rozumu ..... nadmieniam, że wszystkie pieprzone dane ZUS
    ma
    > już u siebie ......

    no to może trochę OT: ostatnio odkręcałem sprawę bałaganu w Księgach
    Wieczystych działki - w geodezji musiałem wziąć wyciąg z numeracji działek
    na parterze zapłacić za niego 24 zł i zanieść piętro wyżej i tam zostawić
    (!) mimo, że ten sam miała już urzędniczka na ekranie swojego kompa gdy tam
    wszedłem.... więc cóż za daninę zapłaciłem?