  • Data: 2005-04-30 07:50:04
    Temat: Re: Księgowanie wynagrodzenia w KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Apr 2005, Dariusz Stefan wrote:

    > + > Dobrze kombinuję iż wtedy trzeba by się zastanowić ?
    > + > :)
    > +
    > + hi, hi... lepiej byś uświadomił o zmianach w 2005
    > + dotyczących terminu księgowania :)

    :)
    Niby tak. Ale biorąc pod uwagę iż najwyraźniej księguje po raz
    pierwszy to nie ma złych nawyków (księgowania w terminie 'dotyczącym')
    - bo niby skąd !
    :)
    Mogłeś już napisać iż chodzi o to że teraz *wszystkie* wynagrodzenia
    zaliczające się w KUP łapią się "w terminie postawienia do dyspozyzji"
    (czyli faktycznej wypłaty) a nie kazać mi to robić ;] !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)